Om foreningen

Epos Epoke er et fællesskab for unge i alderen 13-30 år, men består primært af personer mellem 16-25 år. Epos Epoke er et fællesskab, hvor vi acceptere alle kønsidentiteter, seksualiteter og diagnoser.

Den bedste måde at blive en del af fællesskabet er ved at dukke op til en af vores mange aktiviteter, så du kan møde medlemmer og se om vores fællesskab er noget for dig.

Ingrid Kaaber Pors

Forperson

Johannes Madsen

Næstforperson

Mikkel Bistrup Andersen

Kasserer

Andreas Hykkelbjerg Hertz

Bestyrelsesmedlem

Liv Trier Blom

Bestyrelsesmedlem

Selina Foli-Andersen

Suppleant

Ayla Florey

Suppleant

Find vores vedtægter her

Du kan downloade foreningens vedtægter nedenfor. Hver opmærksom på, at der kan gå 14 dage fra en generalforsamling før de nye vedtægter er uploadet på hjemmesiden.

Find vores tryghedspolitik her

Det skal være trygt at være i Epos Epoke, derfor har vi denne tryghedspolitik, der guider dig igennem en eventuelt konflikt eller ubehagelig oplevelse i foreningsregi.

Find vores privatlivspolitik

Epos Epoke arbejder med personoplysninger. Herfor har vi udarbejdet denne privatlivspolitik, så du trygt ved hvordan vi behandler dine personoplysninger.